Tornar als estudis

Estudi de la satisfacció dels clients del Tram (2006)

Any de realització: 2006

Equip:

  • Carme Miralles-Guasch (dir.)
  • Daniel Polo
  • Meritxell Perramon
  • Núria Pérez
  • Ivan Encinas

Institució: Trambaix UTE, Trambesòs UTE

L’objectiu de l’estudi és obtenir un índex sintètic de satisfacció dels usuaris que permeti la seva actualització periòdica. L’estudi, que amb aquesta fa la seva segona edició, també aporta una descripció aprofundida de les valoracions i les motivacions dels usuaris.

Miralles-Guasch, C. [Carme]; Polo, D. [Daniel]; Perramon, M. [Meritxell]; Pérez, N. [Núria]; Encinas, I. [Ivan]. (2006). Estudi de la satisfacció dels clients del Tram (2006)
https://www.institutmetropoli.cat/ca/estudi/estudi-de-la-satisfaccio-dels-clients-del-tram-2006/