Tornar a Anuari Metropolità

Bases per a una nova estratègia metropolitana econòmica i social. Anuari Metropolità de Barcelona 2012

OCTUBRE 2013

Autors/es:

  • Joan Trullén (Director científic) (AMB)
  • Vittorio Galletto (Coordinador) (Institut Metròpoli)

Descripció:

Aquest segon anuari metropolità pretén ajudar a definir les bases d’una nova estratègia metropolitana orientada a afrontar la crisi econòmica i les seves conseqüències socials. Amb aquesta finalitat es presenten i s’analitzen els principals indicadors socials, laborals, productius i territorials de l’AMB, així com les estratègies que es poden derivar de la seva posició en els diferents eixos que estructuren l’economia global.

Editorial: Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona

Lloc d'edició: Bellaterra

Any: 2013

Pàgines: 276

ISBN: 978-84-92940-14-1

Descarrega la publicació Bases per a una nova estratègia metropolitana econòmica i social. Anuari Metropolità de Barcelona 2012

Trullén, J. [Joan]; Galletto, V. [Vittorio]. (2013). Bases per a una nova estratègia metropolitana econòmica i social. Anuari Metropolità de Barcelona 2012. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona, 276
https://www.institutmetropoli.cat/ca/anuari/bases-per-a-una-nova-estrategia-metropolitana-economica-i-social-anuari-metropolita-de-barcelona-2012/