Enquesta per a l’obtenció de L’Índex de Satisfacció dels Clients (ISC) dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera de Catalunya 2006
Any de realització: 2006
Equip:
- Josep M. Aragay
- Carme Miralles-Guasch (dirs.)
- Jorge Cátedra
- Meritxell Perramon
- Daniel Polo
Institució: Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat de Catalunya
El principal objectiu d’aquesta enquesta és l’obtenció de L’Índex de Satisfacció dels Clients (ISC) dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera de Catalunya.
L’univers estadístic de l’Enquesta per a l’obtenció de L’Índex de Satisfacció dels Clients (ISC) dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera de Catalunya 2006, està format pel conjunt de serveis regulars de transport de viatgers per carretera de Catalunya. El treball de camp d’aquesta enquesta s’ha realitzat en dues onades. La primera onada es va fer al juliol de 2006 (unes 3.000 enquestes) i la segona onada es va dur a terme a l’octubre de 2006 (unes 11.000 enquestes).
M. Aragay, J. [Josep]; Miralles-Guasch, C. [Carme]; Cátedra, J. [Jorge]; Perramon, M. [Meritxell]; Polo, D. [Daniel]. (2006). Enquesta per a l’obtenció de L’Índex de Satisfacció dels Clients (ISC) dels serveis regulars de transport de viatgers per carretera de Catalunya 2006
https://www.institutmetropoli.cat/ca/estudi/enquesta-per-a-lobtencio-de-lindex-de-satisfaccio-dels-clients-isc-dels-serveis-regulars-de-transport-de-viatgers-per-carretera-de-catalunya-2006/