Enquesta de satisfacció dels clients del tramvia 2009
Any de realització: 2009
Equip:
- Maite Pérez (coord.)
- Gemma Solé
- Mireia Llaveria
- Jorge Cátedra
- Elisabet Queralt
- Manel Pons
- Núria Ruiz
Institució: Trambaix UTE i Trambesòs UTE
L’any 2005 es va fer el primer estudi de satisfacció dels clients del Tramvia amb l’objectiu de conèixer el perfil dels usuaris, la seva opinió i el seu grau de satisfacció quan utilitzen aquest mitjà de transport. Es van definir els aspectes clau del servei i es va crear un índex de qualitat percebuda per mesurar l’evolució anual de la satisfacció, com a eina per millorar el servei.
L’objectiu del present estudi (cinquena edició de l’enquesta) és aprofundir en aquest coneixement i veure’n l’evolució en l’any 2009.
Pérez, M. [Maite]; Solé, G. [Gemma]; Llaveria, M. [Mireia]; Cátedra, J. [Jorge]; Queralt, E. [Elisabet]; Pons, M. [Manel]; Ruiz, N. [Núria]. (2009). Enquesta de satisfacció dels clients del tramvia 2009
https://www.institutmetropoli.cat/estudi/enquesta-de-satisfaccio-dels-clients-del-tramvia-2009/